Strečink.cz - Strečink. Protáhněte si svaly. Uvolněte se a zhluboka dýchejte...

Strečink. Protáhněte si svaly. Uvolněte se a zhluboka dýchejte ...

Hlavní menu
AKČNÍ NABÍDKA
Cviky - svalové skupiny
DOPORUČUJEME
Web byl spuštěn 10.11.06


TOPlist




Strečink - svaly paží - biceps - 2.

Posaďte se ke stolu nebo k nějaké lavici a pokrčte paži v lokti. Do úhlu 90-ti stupňů. Loket opřete o desku stolu. Druhou rukou uchopte zápěstí pokrčené paže. S výdechem natahujte druhou ruku přes odpor bicepsu. V natažení chvíli zůstaňte a poté uvolněte.

Strečink - svaly paží - biceps - 2.

Tato stránka byla zobrazena 14234 x, Pošlete kamarádům informační e-mail o tomto cvikuVytiskněte si tuto stránku.
Naše anketa
Používáte strečink?

Ano, pravidelně (4785 hl.)
 
Ano, ale jen někdy (4559 hl.)
 
Ne, ale začnu (4076 hl.)
 
Ne, nepotřebuji to (3912 hl.)
 
Ne, nevěřím tomu (3479 hl.)
 
Protahuji svaly jinak (3619 hl.)
 

Celkem hlasovalo: 24430

Tento web vytvořil: ZAHRADNÍ NÁBYTEK, pomocí redakčního systému phpRS | sportovní výživa |

zahradní nábytek